pondělí 1. listopadu 2010

24. den: Do výšin

Dnešní noc není nic moc. Vstáváme už kolem třetí a navíc nás něco strašně pokousalo. Docela smůla, byla to poslední noc v oblasti, kde něco podobného hrozí. Ve čtyři hodiny jsme už v autobusu a jedeme do Cancunu.
Na letišti jsme si nechali zabalit zavazadla. Mají tu tři místa, kde vám obalí batoh fólií, všechna provozuje stejná firma, ale liší se v ceně. Zajímavé. Bezpečnostní kontrole se nějak nezdá Ládova indulona, ale nakonec je také vpuštěn. Nasedáme do letadla a tradá do hlavního města.
Cestou se kocháme pobřežím karibiku. Cancun není nic moc, prostě paneláky na pláži. Dál letíme nad Mexickým zálivem, kolem sopek a nakonec se naše letadlo noří do smogu mexické metropole.
Zde se cesty naší čtyřky rozcházejí. Většina zde přespí a poletí domů, já si pobyt ještě prodloužin v Guadalajaře.
Let z Mexika trval asi hodinku, kousek mě Guadalajary bylo vidět obrovské jezero. Tam se asi nepodívám. Město samotné mě naprosto ohromilo. Už na první pohled je mnohem evropštější, než všechno co jsem dosud v Mexiku viděl. Ale o tom až příště ;)

5 komentářů:

  1. Zmocnili jsme se Lenky.

    Požadujeme za ni dvě flašky Tequily.
    Výměna proběhne v letišti Ruzyně příští sobotu.

    Odpor je marný. Kontaktujete-li policii, oholíme ji hlavu !

    El Barto Bratro

    OdpovědětVymazat
  2. však ono ji to zase doroste a stejně už potřebovala ostříhat ;)

    OdpovědětVymazat
  3. chjo, zapomněl jsem, že jsi z Mexika zvyklí smlouvat ..

    v tom případě bude stačit jedna Tequila a veverka.

    El Barto Bratro

    OdpovědětVymazat
  4. no dobrá,
    tak mi stačí ta veverka.
    Veverka je krásné malé chytré chlupaté roztomilé a zavšivené zvířátko, to je fér nabídka za Lenku :D

    El Barto Bratro

    *nižší nabídka by mohla být považovaná jako urážka vůči všem únoscům. Proto při neakceptování této nabídky, budu nucen Lence oholit hlavu

    OdpovědětVymazat